PENTRU GARANTIE

PROCEDURA SERVICE IN GARANTIE

In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la EGOSPODARi.ro pentru a fi redirectionat catre service in garantie, va rugam sa urmati cu strictete pasii de mai jos:

1. CITESTE INAINTE CU ATENTIE TOATA PROCEDURA SERVICE IN GARANTIE DERULAND TOATA PAGINA PANA JOS !

PRECIZARI IMPORTANTE:

  • NU SE POT PREDA PERSONAL PRODUSELE PENTRU SERVICE IN GARANTIE LA SEDIILE EGOSPODARi.ro
  • PRODUSELE PENTRU SERVICE IN GARANTIE TREBUIE SA AJUNGA LA CENTRUL DE PRELUARE SOLICITARI SERVICE IN GARANTIE EGOSPODARi.ro, OBLIGATORIU PRIN CURIER (FIRMA DE CURIERAT).

2. Completeaza Formularul de Solicitare Service in Garantie la linkul urmator: Formular Solicitare Service in Garantie

ATENTIE: Formularul se proceseaza automat utilizand tehnologii de Inteligenta Artificiala si necesita completarea lui in mod corect pe toate campurile. Completarea cu informatii eronate sau necompletarea completa a tuturor campurilor duce automat la respingerea acestuia. Procedura de garantie/service se considera demarata doar de la momentul inaintarii unui Formular de service completat integral si corect.

ATENTIE: completarea eronata sau incompleta a Formularului de service, NU se considera demarare/incepere/notificare a Procedurii de Garantie/Service.

Dupa analiza Formularului de service (completat integral si corect), Echipa EGOSPODAri.ro va trimite la adresa de email indicata de Dvs. in Formularul de Service, un mesaj legat de organizarea preluarii produsului pentru service.

PRECIZARE IMPORTANTA: Va rugam sa pregatiti cu atentie produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curatat, decontaminat (dupa caz), igienizat corespunzator si insotit de: factura de achizitie, certificatul de garantie, Formularul de service cu indicarea detaliata a defectiunii pentru care se solicita interventia.

ATENTIE: Produsele care au fost folosite in cadrul unor instalatii (de exemplu: pompe de apa, pompe de recirculare, presostate/presscontroale/vase de expansiune, hidrofoare, panouri control, etc) trebuie insotite de procesul verbal de instalare emis de instalatorul care a realizat montajul lor.

PRECIZARE: In cazul in care produsele ajung neinsotite de documentele de mai sus, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona cererea de interventie service in cadrul garantiei.

!!! ATENTIE !!! Produsele cu motor pe combustie/compresie (pe benzina/motorina/etc) sau in care pentru functionare s-a folosit carburant si respectiv ulei si/sau lichid de frana/etc, trebuie trimise doar dupa ce se goleste carburantul (benzina ori motorina), uleiul, lichidul de frana, etc. Curierul are dreptul sa refuze preluarea produselor la care are indicii ca nu au fost igienizate (ex. prezinta mirosuri neplacute, scurgeri neidentificate din/pe colet), respectiv daca are indicii ca produsul nu a fost golit de lichide periculoare.

!!! ATENTIE !!! trimiterea de produse care contin combustibil (benzina, motorina, etc), uleiuri ori lichid de frana pot produce daune pe fluxul de procesare al Curierului (daune materiale sau chiar vatamari corporale in caz de accident). Orice produs trimis trebuie sa fie bine ambalat (recomandam in general cutie de carton, dar in functie de specificul produsului trebuie adaptata ambalarea folosindu-se unde este cazul cutii de lemn, protectie de folie cu bule, etc) pentru a putea fi transportat in siguranta de Curier.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru garantie nu este/nu sunt curatate/igienizat, solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

ATENTIE: In cazul in care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, necuratate, neigienizate, contaminate vor fi refuzate la service.

ATENTIE: In cazul in care produsul nu este bine ambalat, Curierul nu isi asuma raspunderea pentru transport!

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru servisare in garantie nu este/nu sunt insotit/e de documentele specificate in Procedura de Garantie si in Certificatul de Garantie Cadru (ex. Factura Achizitie, Certificat Garantie, iar in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, document instalare al produsului de personal autorizat), solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/e pentru servisare in garantie este unul functional/defectiunea nu se confirma/defectiunea invocata nu face obiectul garantiei si respectiv solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

 

CE TRIMIT PENTRU SERVICE IN GARANTIE ?

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.<br data-mce-fragment="1">La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

NOTA IMPORTANTA: in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, produsul trebuie insotit pe langa Factura de Achizitie si Certificatul de Garantie, dat fiind specificul acestora si de document instalare a produsului de personal autorizat.

 

CUM SE SOLUTIONEAZA PROBLEMA IN SERVICE IN GARANTIE ?

1. Repararea

2. Inlocuirea

3. Ramburs contravaloare produs din Factura de Achizitie (produsul nu poate fi reparat sau inlocuit): prin mandat postal pe numele si la adresa Titularului Facturii de Achizitie a produsului SAU cont bancar din Romania al Titularului Facturii de Achizitie (cont bancar comunicat de acesta).

 

CAT TIMP STA PRODUSUL IN SERVICE ?

Dupa completarea Formularului in mod integral si corect, solutionarea garantiei se face de catre service in maximum 15 zile calendaristice (de la ajungerea in service). In cazul in care Centrul de Service Autorizat este aglomerat (ex. sezonul de primavara-vara sau toamna, Sarbatori Legale, perioada concediilor sau vacantelor copiilor) sau disponibilitatea pieselor de schimb este intarziata, perioada de service se prelungeste in mod rezonabil cu anuntarea clientului in acest sens.

 

PERIOADA DE GARANTIE

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

 

TRANSPORTUL PENTRU SERVICE IN GARANTIE

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre EGOSPODARi.ro, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid ales de EGOSPODARi.ro (ex. Sameday Curier. Orice alta metoda de transport este suportata de catre expeditor. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

NOTA IMPORTANTA: in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, produsul trebuie insotit pe langa Factura de Achizitie si Certificatul de Garantie, dat fiind specificul acestora si de document instalare a produsului de personal autorizat.

 

DUPA SERVICE IN GARANTIE

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastreaza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare in service, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service (daca Centrul de Service Autorizat accepta repararea lor in baza unui acord separat cu titularul produsului, in afara garantiei oferita de EGOSPODARi.ro, acord incheiat direct de Client cu Centrul de Service Autorizat).

Produsele neridicate de la unitatea de service sau nepreluate de la curier in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

 

PRODUSE FARA GARANTIE

Exemple produse care NU fac obiectul garantiei, respectiv produse care:

* prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite

* au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate

* sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.

* au fost operate eronat, au fost facute setari ori instalari incorecte

* prezinta surse defecte - condensatori sparti, cordoane alimentare deteriorate/modificate, etc

* prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor

* prezinta interventie/deteriorare mecanica sau plastica ori orice fel de interventie neautorizata

* au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor

* in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale, precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru garantie nu este/nu sunt curatat/e si igienizat/e, solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise pentru servisare in garantie nu este/nu sunt insotit/e de documentele specificate in Procedura de Garantie si in Certificatul de Garantie Cadru (ex. Factura Achizitie, Certificat Garantie, iar in cazul produselor din categoria pompelor de apa si accesoriilor acestora, document instalare al produsului de personal autorizat), solicitarea de servisare in garantie se respinge, iar solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produs/e.

NOTA IMPORTANTA: In cazul in care produsul/produsele trimis/e pentru servisare in garantie este unul functional/defectiunea nu se confirma/defectiunea invocata nu face obiectul garantiei si respectiv solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.